30.05.2014

łapanki myśli [maj 2014]

 Maj, a właściwie jego koniec.
Korzystając z wolnej chwili w pracy postanowiłam się na moment zatrzymać.
Byłam pewna, że rozpocznę ten post od słów "Po dłuższej przerwie znów powracam z postem, w którym chwytam luźne myśli".
Spojrzałam do archiwum - ostatni tego typu post opublikowałam w marcu.
Możecie wierzyć lub nie, ale czuję się jakby od tamtej pory minęły wieki.
A to przecież było zupełnie niedawno...




A zatem, na ten moment:

CZUJ, że się spełniam.
CIESZĘ SIĘ że udało mi się znaleźć nową pracę.
DOCENIAM ludzi, którzy zawsze mnie wspierali i we mnie wierzyli, a także chwile, które wystawiły na próbę niektóre z moich relacji, bo dzięki temu wiem kto jest ile wart i doceniam jeszcze bardziej tych, co zawsze byli, są i będą przy mnie
CHCIAŁABYM zacząć kolejne studia lub jakieś szkolenia
MYŚLĘ o wielu rzeczach ;)
SŁUCHAM wszystkich, ale swoje i tak robię ;)
OGLĄDAM coraz mniej seriali
CZYTAM w wolnej chwili, lecz za wiele wolnych chwil to ostatnio nie mam
SZUKAMkolejnych wyzwań
NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKA oblewania pierwszej oficjalnej wypłaty  w nowej firmie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Raczej nie biorę udziału w żadnych konkursach i rozdaniach, więc jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - po prostu zostaw w komentarzu link do swojego bloga, nie rozpisuj się co mogę dostać. Z miłą chęcią odwiedzę Cię bez tego ;)